andrealobb

Alla inlägg under april 2011

Av andrea lobb - 30 april 2011 14:02

Det blev ingen uppdatering igår , men det vi skulle göra gick iaf jätte bra , skönt !

Idag är det valborg , och exakt 3 år sen jag och Emil träffades för första gången:)

Men vi ska inte göra något speciellt , han jag och Elias ska bara va hemma och ha det mysigt , bara vi 3 ! Emil är ledig idag och i morgon vilket jag gillar mkt ! Men han jobbar typ hela nästa vecka :( men men .

Idag ska jag även se alla BB avsnit från veckan , har missat typ alla , för jag har somnat innan kl 10 varje dag. 


Men nu ska jag inte sitta här och lata mig mer , dags att göra något vettigt ! :)

Av andrea lobb - 28 april 2011 12:37

Igår blev det en tripp til Berga , hittade inget spec . blev lite nya kläder till Elias , blöjor o ersättning bara ! 

Idag ska jag och Elias bara va hemma , alla andra är o jobbar !

Så jag o plutten ska bara mysa idag ! <3


I morgon är det dags , jag är så orolig ! HOPPAS HOPPAS <3 ! 

Jag skriver i morgon vad det är jag menar ! 

Av andrea lobb - 27 april 2011 07:13

Godmorgon! 

Nu är jag helt utvilad. igår kväll efter att Elias somnat vid kl 8 så somna jag med , sen vakna jag kl 11 . Och sen somna jag om typ kl halv 1 , och så tog Emil Elias inatt även fast han ska jobba idag . Tack finaste :) <3 

Idag ska jag och Elias åka med hans farmor in till åkersberga oh handla ! 

Jag måste köpa blöjor , ersättning , nya kläder till plutten i strl 68 och en present till min mamma som snart fyller år :)

Så vi får se vad som inhandlas :)


Nu ska jag gå o gosa med min finaste lilla Elias <3

Av andrea lobb - 26 april 2011 23:46

Hejsan , har inte skrivit på några dagar men jag har faktist inte haft något att skriva :P

Elias är ännu lite förkyld och har lite hosta. 

Inatt hade han en mardröm och blev jätte ledsen , stackare! 

Sen va det dags att gå upp kl 4 , för att göra sig i ordning , väcka Elias som är otroligt svårväckt! Kl0550 kom min bror för att köra in oss till båten .

Åh herregud va mkt folk det var på båten! Men resan gick bra iaf , sen så sov Elias hela pendeln , sen så mötte Emil oss på t-centralen , Elias sov på tunnelbanan och nästan hela bussresan , han vakna när de va 45 min kvar ! Och han blev helt till sig av att sitta o titta på allt :P 

Nu är vi iaf hemma ! 

och ett stort GRATTIS till Nathalie som fyller 20 idag !!!! <3

Av andrea lobb - 23 april 2011 20:22

Hello! 

Idag så vaknade plutten kl 7 , men somna om igen vid 9 . Jag har bara slappat , städat lite . Sen så gick jag , sis och Elias till min mormor på en fika , där va även min morbror , min kusin och hans mamma :) 

Men det blev bara ett kort besök för Elias va jätte trött , så vi gick till affären och sen hem. Han sov bara i vagnen och vakna precis när vi kom hem .

Lilla hjärtat är lite förkyld och har lite feber , men de är bara lite , han är ju lika glad och sprallig ändå :)

Som planerna ser ut just nu , så ska vi träffa Victoria och Kendra i morgon , ska bli kul ! 

Om en stund ska jag och sis se film , får se om jag orkar hålla mig vaken, är skit trött ! 

Ja och idag är det ju påskafton , fick ett jätte fint ägg av sis med hello kitty! Hon fick ett av mig med :D 

Fast det här med påsken är ju lite överskattat tycker jag , tycker det är onödigt att ha en hel helg med speciella dagar med ägg och fjädrar !! Nej hu, jag ska sluta fira påsk :D


Ha det bra ! ! 

Av andrea lobb - 22 april 2011 20:48

Hej :D

Idag sov Elias till TIO ÖVER NIO !? Fast jag vakna halv åtta ändå och kunde inte somna om , lagom kul ! 

Vädret har inte heller varit kul idag , varmt men grått...

Fick panik tvätta idag oxå , Elias hade spytt ner allt , så han hade bara en ren body! 

Men nu har han massa rena . haha på tal om hans kläder . Innan jag åkte till Gotland så tvättade jag hans kläder som jag skulle ha med hit , men tror ni jag packade ner det eller ? Nej för smarta jag la in det i han garderob ist ! Så när jag kom hit och skulle ta fram nya kläder så upptäckte jag att han bara hade 3 bodys , EN tröja och 2 par byxor ? Hur klantig får man vara då , men sen sa mamma att jag hade kläder här , förvisso i strl 74 men det är kläder från min morbror , så de är tvättat rätt mkt så de har ju krymt lite i tvätten , så det va inte så jätte för stort . 

Men han har ju blivit så stor så han har ju snart strl 68. 


Och idag så rullade han runt som en liten tok ! Jag la honom på golvet på ett täcke, på rygg. Sen gick jag ut i köket , sen ropade mamma  " Du , han rymmer! "

Så gick jag och kollade, och ja där hade han rullat 3 varv ! Duktiga killen , han satt även utan stöd en stund , okej i typ 4 sek men ändå ! 

Han skrattade på riktigt för kanske 3 veckor sen , och nu skrattar han hur mycket som helst varje dag! Han tycker att hans mamma och mormor har väldigt roligt hår ! 

Han brukar även ta ur nappen och och stoppa tillbaka den i munnen , fast det tar lite tid att få tillbaka den , han är inte så pricksäker haha ! 


Nu så äter plutten i mosters famn , och ska snart sova ! Han blev så himla trött efter att ha badat :)

Av andrea lobb - 21 april 2011 07:26

Igår kom söta Kattis hit och va här hela dagen ! :) Vi satt på balkongen i solen en stund sen gick vi till affären oxå.

Elias Somna vid åtte ungefär vakna en till vid nio, sen sov han till halv fem, och sen till tio över sju , duktig kille ! 

Idag ska Kattis kanske komma en stund igen . Sen kl 4 ska jag iväg och tatuera mig , jag ser verkligen fram emot resultatet ! :D Bild kommer upp anntingen idag eller när det har läkt ! 




Nu vet vi när det sker , jag hoppas hoppas hoppas verkligen på det bästa !!!!

Av andrea lobb - 20 april 2011 06:33

Igår var Elias ute med sin morbror på en kort promenad , sen fick var han med Patrik inne i hans rum medans jag städade lite . 

Sen lagom när jag var klar så kom mamma o sis hem igen efter att ha varit i visby! 

Idag ska vi gå ut o gå , sen ska jag sola . Och i morgon ska jag tatuera mig ! :) 

Elias har inte sovit jätte bra i natt , han vaknade kl 00 , kl 3 och kl 6 så då gick jag upp . Så idag kommer han att va trött förmodligen.


Här är en bild på plutten när han sitter så fint :)

 

Presentation


hej och välkommen till min blogg.Mitt namn är Andrea och här får ni följa min familje vardag som är tillsammans med min pojkvän Emil och våran son Elias. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Håll koll

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards